گلسا عسلیگلسا عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

گلسا جون ما

مهمونی برای عروسی

1392/7/27 12:26
نویسنده : مامانی الهام
296 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غروب زن دایی مامان زنگ زد یه مهمونی به مناسبت عروسی طیبه جون دختر دایی مامان برگزار کردند کلی همراه مامان آرایش کردی نگاه : 

ریــــــــــــمــــــــــــــــــلـــمو  با رژمــــــــــــو نـــگـــــــــــــــــــــاه :

اونجا که رفتیم دوربینو یادم رفت ببرم( با گوشی جدیدم عکس گرفتم کابل ونرم افزار میخواد که به کامپیوتر انتقال بدم سر فرصت این کارو حتما میکنم کلی عکس دارم .) اول نشسته بودی من که پا شدم شما هم پا شدی برای نی نای نی نای تا اخرین لحظه وسط بودی حتی زمانی که لباس تنت کردم که بریم از توی راه پله دستات وباسنت رو دست من می چرخید قــــــــــــــربونت بشم من دختر دایی سمیرا و دختر دایی زهرا اداتو در می اوردن از بس ناز می رقصی از خنده مردیم دیشب خلاصه شب خیلی خوبی بود تا پنجشنبه عروسیش ببینیم چکار میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)