گلسا عسلیگلسا عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گلسا جون ما

کارها وحرف های جدید

1392/8/11 17:24
نویسنده : مامانی الهام
196 بازدید
اشتراک گذاری

کلی شعر یاد گرفتی * عزیز دلم *

یک کتاب به اسم جم جمک برگ خزون مال الیسا جونه خونه خاله فاطمه جا گذاشت وما هم که یه روز رفته بودیم خونشون گرفتی اوردیش و هر روز کارمون اینه که شعرهای قشنگش رو برات بخونیم واز بس خوندیم همه رو حفظ شدی ما مصرع اولش رو برات می خونیم وشما مصرع دوم رو می خونی خیلی خیلی خیلی با حال  . ومن و بابایی از ذوق پرواز میکنیم وکلی خوشحال میشیم وخدا رو شکر می کنیم که یه دختر با هوش و با ادب و زرنگ بهمون داده .مرسی خدا جون .

مامان : جم جمک   گلسا : بگ ازوم ( برگ خزون )    مامان: مادرم    گلسا: انب اتون (زینب خاتون )   مامان: گیس داره    گلسا: اد امون (قد کمون )  مامان : از کمون   گلسا : بلنتره    مامان :  از شبق   گلسا : مشدی تره (مشکی تره)  

مامان: گندم و بردم   گلسا : آسیا  , مامان:  اسیا به من  گلسا: آرد داد    ,مامان: ارد ودادم  گلسا:      به نونبا (نونوا  )    مامان:  نونوا به من   گلسا: آتیش داد  مامان:  آتیش و دادم گلسا:  به زرگر   مامان: زرگر به من گلسا: قیچی داد مامان :   قیچیو دادم  گلسا:    به خیاط    مامان :خیاط به من گلسا:    قبا داد مامان:    قبارو دادم   گلسا:  به اوستا    مامان:  اوستا به من    گلسا: تتاب (کتاب) داد مامان:    کتاب و دادم   گلسا:  به بابا  مامان:    بابا به من گلسا :خرما داد   مامان:   خرما رو خوردم  گلسا:  سیرین بود (شیرین) بود   مامان:   قصه ما  گلسا:     همین بود        **** البته همه این شعرها رو به زبون خودت میخونی******

مامانی :توکهماه بلند تو آسمونی    گلسا :منم ستاره میشم دورت میگردم 

مامانی :تو که ستاره بشی دورم بگردی    گلسا :منم ابر میشم روتو میگیرم

مامانی : توکه ابر بشی رومو بگیری     گلسا :منمبارون میشم نم نم می بارم وتا آخر  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)