گلسا عسلیگلسا عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گلسا جون ما

گردش

1392/7/19 11:45
نویسنده : مامانی الهام
120 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی ٩٢/٧/١٨ با عاطفه جون و پسرش وعارفه جون دخترخاله های بابایی رفتیم بیرون یه دوری زدیم شما وامیرحسین جون با هم خیلی دوستای خوبی هستین و بازی میکنین . وقتی رفتیم خونشون با امیرحسین شروع به اختلاط کردین   مامان امیرحسین داشت لباسش رو عوض میکرد

گلسا : (اباس) بوپوش میخوام بیریم

امیرحسین :پارک

گلسا :اره پاک(پارک) من اباس(لباس) پوشیدم

امیرحسین :منم توپ دارم

گلسا : باسه (باشه )

توی ماشین فقط اهنگ دارم میام پیشت باید بزاریم واهنگ بگو منم دوست دارم سامی رو هم خیلی دوست داری وباهاش می خونی

سامی:بگو منم

گلسا دوست دارم

سامی:محال تنهات

گلسا :بزارم

سامی : تووصله

گلسا: جون منی

سامی :منم فقط

گلسا :تورو دارم

خیلی جالب وخوشگل میخونی ,نازتو برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)